Selamat Tinggal by Zizan & Dina

Assalamualaikum..
Hey Buddies..

Dok study2 utk final exam nie layan plak bler dgr lagu nie..
Touching laa jugak bler teringat kat kwn2 yg dah tak de tue...


Selamat tinggal kawan ku
Tak mudah aku pergi
Bila wajah mu
Sentiasa di hati ini

Ok dah memang
Bukan mudah untuk aku menerima hakikat
Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat
Apa yang ku harapkan 
Kasih sayang yang suci murni
Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi
Dulu hari-hari ku berwarna warni
Kini kian mendung
Ia tinggal satu memori
Jangan jangan lepaskan genggaman ku ini
Hidup ku hanya bermakna jika kau di sini

Mana janji mana erti
Kenapa gembira ku kini menjadi sepi
Musnah segala apa yang kini ku impikan
Tetapi ku tetap tabah
Kerana Tuhan yang menentukan

Kau tetap pergi apa kan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Kuharapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku terpaksa melepaskanmu baby
Selamat tinggal

Selamat Tinggal kawan ku
Tak mudah aku pergi
Bila wajah mu
Sentiasa di hati ini

Tiada erti nya kau tingalkan aku
Sedangkan teramat ku mengasihi mu
Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukakah fikiran mu kembali
Ku tak mahu hidup tanpa mu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi

Jangan pergi 
Jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta 
Mengapa semua ini

Kenapa semua jadi begini
Kenapa mengapa
Jangan Pergi
Jangan Pergi
Jangan tinggalkan aku begini

Selamat tinggal kawan ku
(usah pergi)
Tak mudah aku pergi
(jangan biarkan ku menderita)
Bila wajah mu
Sentiasa di hati ini
(aku sentiasa di dalam dakapan mu sayang)

Walau ku pergi sayang ku
(usah pergi)
Dalam jiwa ku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal

Jangan biarkan ku ku menderita di sini
Jangan biarkan ku tersiksa di sini sayang

Selamat tinggal kawan ku 
(usah pergi)
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati 
(aku sentiasa di dalam dakapan mu sayang)

Walau ku pergi sayang ku 
(jangan pergi)
Dalam jiwaku ini
Kaulah cinta ku yang kekal
Selamat tinggal

Aku menyintai mu sayang
Jangan biarkan aku sendiri di sini sayang

Kau lah cinta ku yang kekal
Selamat Tinggal...

-Nia Sarang Hae Yo-

Comments

Popular Posts